Monday, February 2, 2009

Aku kembali..hihihi

Hai semua..sory la lama x update blog ni..bukan pa..xde modal la..hihihi xpe la..oleh sebab xde modal..so haku ambik je la graphic yang boleh di tatap oleh korang eh..hihihi

Myspace Graphics
Myspace Graphics, Life Quotes Graphics at WishAFriend.com

haku pun xtau nak xplain .. tu masing2 punya pemahaman la kan...yang aku tau orang selalu cakap kehidupan ni sebenarnya indah tapi dugaan yang datang bertubi2 menyebabkan kita rasa hidup ni susah , payah, perit , derita..tah macam2 lagi la...haku pun pernah pikir mcm tu..

tipu la sapa cakap dia x pernah pikir pasal ni semua or mengalaminya.. tul tak? x percaya..cuba bayangkan contoh ni... ada berasal dari keluarga yang agak susah, ada yang daif dan ada yang sederhana, ada yang payah nak cari kerja, payah nak ajar anak, payah nak cari makan .. dan ada yang menderita akibat penderaan , ada yang menderita akibat cinta..(ni biasa la ni) ada yang menderita pasal sakit..dan macam2 lagi... inilah cabaran2 dan dugaan dalam kehidupan..

entah la..susah juga nak jelaskan erti kehidupan ni kan..tah la..haku pun baru 21 tahun hidup..macam nak jelaskan...hihihi dah la..melalut ja kerja haku ni..salam sejahtera..selamat menjalankan kehidupan dan bertawakallah kepada-Nya..

No comments: